Допомога абоненту

Інструкції з налаштувань sweet.tv

Ознайомитися можна за посиланням

Публічний договір (договір оферти)

Завантажити та ознайомитися можна за посиланням

Що входить в безкоштовне підключення?

Монтаж кабелю до квартири.

Безкоштовно можна ввести до 20 метрів кабелю в квартиру.

Активація на першому пристрої (роутер, ПК, ноутбук).

Якщо в тарифі передбачено IPTV, то активація на одному пристрої (smart TV, IPTV-приставка, телефон, ПК, ноутбук).

Роботи не входять в цей список є платними.

Зі списком послуг і їх вартістю, Ви можете ознайомитись в меню сайту "Сервіси і послуги"

Як поповнити рахунок?

Це можна зробити онлайн в особистому кабінеті, перейшовши в нього з нашого сайту, або зі сторінки "Оплата послуг" в меню сайту. Так само можлива оплата з терміналів IBOX, City24, IPay.

Для коректної оплати Вам потрібно знати свій номер договору/логін, який Ви будете вводити при поповненні.

Обов'язково зберігайте Ваші чеки (в тому числи і електронні) до зарахування коштів на баланс. Так Ви завжди зможете підтвердити Ваш платіж і його можна буде відстежити, в разі, якщо кошти на баланс не надійдуть.

Що робити, якщо я якийсь період не буду користуватися послугами?

Ви можете призупинити користування послугами через особистий кабінет, а так само через дзвінок в технічну підтримку.

Якщо Ви цього не зробите, то кошти з балансу будуть списуватися.

Як отримувати актуальну інформацію про поповнення балансу і важливі зміни в роботі мережі за своею адресою?

Вказуйте свій актуальний номер телефону (це можна зробити в профілі особистого кабінету, або через дзвінок в технічну підтримку)

Так ви зможете вчасно отримувати нагадування про своєчасне поповнення балансу і кількості відсутніх коштів для користування послугою в наступному місяці, а так само ймовірні планові технічні роботи, які можуть проходити на Вашу адресу.

Відкрити більше питань